.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجری مناظره‌ها باید ناظری بی‌طرف باشد

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به اهمیت مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی، گفت: مجری مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیما باید یک ناظر بی‌طرف باشد.

به گزارش شمال نیوز ابراهیم آقا‌محمدی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس بااشاره به اهمیت مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی،به  مجلس نیوز،گفت: با توجه به اینکه افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری نامزد می‌شود از سطح بالای دانش در حوزه سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی برخوردارند، مجری مناظره‌های انتخاباتی این افراد هم باید در حد و اندازه خودشان باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجری مناظره‌های انتخاباتی باید به لحاظ سیاسی بی طرف باشد و همچنین در مدیریت جلسه نیز از شهامت و توانمندی بالای برخوردار باشد به نحوی که اگر مشاهده کرد حق یکی از نامزدها در حال ضایع شدن است به سرعت جریان را به حالت عادی برگرداند.

آقامحمدی با اشاره به اینکه رسانه ملی امکانات فراوانی برای تبلیغات نامزدها فراهم کرده، ادامه داد: با استفاده مطلوب و بهینه از فرصت‌های که صدا و سیما برای نامزدهای ریاست جمهوری دور یازدهم تدارک دیده دیگر نیازی به ابزاهای تبلیغی دیگر وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، افزود: مجری این مناظره‌ها باید جریان گفتگوها را به نحوی اداره کند که متن بر حواشی غلبه داشته باشد و از طرح شدن مسائلی که باعث ایجاد تنش و خلل در گفت وگوها و ابراز عقاید می‌شود ممانعت کند چرا که مجری یک ناظر بی طرف است و نباید خط و ربط و یا گرایشات سیاسی خاصی داشته باشد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.339 seconds.